dinsdag 7 april 2009

Opdracht 2

Hieronder zie je een aantal stellingen. Geef bij elke stelling aan of je het hiermee eens of oneens bent. Geef dan aan waarom je dat vindt. Bij elke mening geef je dus een argument.
Publiceer jouw meningen met argumenten op jouw blog.

Stelling 1
Ik zou nooit meedoen aan een programma als 'wipe out'.

Stelling 2
Iemand bedreigen via hyves of msn is echt laf!

Stelling 3
Een schoolkrant op papier is ouderwets. Die moet op internet.

Stelling 4
Het is cool dat Micheal Jackson weer gaat optreden.

1 opmerking:

  1. stelling 1
    ik ben het er niet mee eens omdat het me wel grappig lijkt om er aan mee te doen

    stelling 2
    ik ben het er mee eens maar bedreigen is zoiezo laf

    stelling 3
    oneens het maakt niet uit hoe je het doet want niet iedereen zit altijd op internet

    stelling 4
    geen mening mij maakt 't niets uit

    BeantwoordenVerwijderen